Página 47 de 54

Enviado: Qui Out 19, 2006 7:19 pm
por Matheus
Considerando custos, comunalidade, manutenção, capacidades aposto desde o iníciono "chuck".

Enviado: Qui Out 19, 2006 8:48 pm
por pafuncio
Bem, não deixa de ser a arma estratégica mais letal do hemisfério sul (by Degan). 8-]

Espanha, tremei ! :shock: :roll: :roll: :roll: :oops: :oops: :lol:

Enviado: Qui Out 19, 2006 9:34 pm
por luis F. Silva
Na minha modesta opinião, já que pouco percebo de meios aéreos, os únicos helicópteros ocidentais aptos a substituir os SH-3, só poderão ser o Merlin, o Cougar Naval, ou a versão naval do NH-90.
Os SH-60, poderão por exemplo substituir o Lynx, mas nunca o Sea King.

Enviado: Sex Out 20, 2006 6:12 am
por Rui Elias Maltez
Eu acho que o Luís tem razão.

Embora a versão B do SH-60 (ou SH-70) tenham algumas capacidades que o Sea-King tem.

Enviado: Sex Out 20, 2006 10:44 am
por P44

Enviado: Sex Out 20, 2006 10:58 am
por P44
descobri esta foto curiosa do A-12 com aviões ARGENTINOS :twisted: no convés.

Alguém sabe do que se trata?
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=5896

Enviado: Sex Out 20, 2006 10:59 am
por Matheus
Exercícios com los hermanos.

Enviado: Sex Out 20, 2006 11:01 am
por Bolovo
P44 escreveu:descobri esta foto curiosa do A-12 com aviões ARGENTINOS :twisted: no convés.

Alguém sabe do que se trata?
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=5896

Operação ARAEX 2002

Enviado: Sáb Out 21, 2006 4:42 am
por ferrol
Se falamos dos helis, penso que estamos a pasar por alto algúns detalles:

- O SeaHawk é unha peza dun puzzle. Non ten senso mercar SeaHawk se non temos embarcados os radares, receptores de comunicacións e guías dos sonares dos que o SeaHawk é plataforma avanzada. O mesmo se pode dicir para calquera outra opción. Os helis son plataformas non autónomas, deben guiarse polas súas naves e guialas a elas. É unha relación de parentesco moi próximo.

Logo a mellor opción non é necesariamente o heli máis barato ou máis completo, senón aquel conxunto de prezo e operatividade que máis se adapte ós sistemas que xa temos embarcados e que non nos implique a merca de moitos novos e sofisticados sistemas de recepción de sinais e guiado de armas.

- Respecto á posibilidade de simultanear unha ala fixa embarcada con un Chuck-Cougar, estou totalmente en contra, posto que a ala fixa embarcada fai moito máis traballo en moito máis que o Cougar con exocet. Un Cougar con exocet Aire-Mar ten unha autonomía, unha velocidade e unha capacidade de ataque limitada a eso, Aire-Mar.
Un A-4 embarcado, chega máis lonxe, máis rápido e ten capacidade Aire-Aire, Aire-Terra e Aire-Mar, logo é moito máis polivalente que un simple helo.
A única viabilidade é, sen dúbida, que Brasil renunciase á ala fixa embarcada. Entón habería que buscar solucións de urxencia para supli-la carencia, e un Cougar con exocet podería ser unha solución parcial barata.

Saúdos.

Enviado: Sáb Out 21, 2006 6:30 am
por soultrain
estou totalmente en contra, posto que a ala fixa embarcada fai moito máis traballo en moito máis que o Cougar con exocet. Un Cougar con exocet Aire-Mar ten unha autonomía, unha velocidade e unha capacidade de ataque limitada a eso, Aire-Mar.
Un A-4 embarcado, chega máis lonxe, máis rápido e ten capacidade Aire-Aire, Aire-Terra e Aire-Mar, logo é moito máis polivalente que un simple helo.


Seu...Seu...herege!!! Quando o AIM-120 estiver integrado totalmente...

Viva o CN!

Enviado: Sáb Out 21, 2006 6:58 am
por ferrol
Espero que non me queimen...
Imagem

Enviado: Sáb Out 21, 2006 6:42 pm
por pafuncio
E aí, amigo espanhol, que achas do Brasil comprar o Chuckcóptero ?

Enviado: Seg Out 23, 2006 9:39 am
por Rui Elias Maltez
Acho que o Ferrol já disse que a compra do Chuk Cougar Norris seria uma solução barata e talvez suficiente se não quisessem investir muito nos sistemas de suporte para essa aeronave.

Mas pensando no médio prazo, e mesmo longo prazo, não lhes parece que o Brasil poderia fazer o mesmo ou melhor com um LHD com uma ala embarcada eficiente e moderna, mais que com os velhos A-4 e os helis AEW Cougar, e sem navios de defesa aérea, como a situação actual demonstra?

Enviado: Seg Out 23, 2006 7:20 pm
por Degan
Si se quiere un ala embarcada...en un LHD grande, solo existe el F-35, ya que cualquier versión del Harrier ya no se fabrica y no tiene “futuro”, entendiendo eso como versiones o modernizaciones futuras....

Si es por tener “lo mejor”:

Imagem

EH-101 con el extraordinario misil NSM....solo lo mejor... :shock: :shock:

Un poco por atrás está:

Imagem

NH-90 también con NSM....

Pero...¿puede alguien pagar algo así en LA?.

Lo mejor es poner los pies en la tierra y sacar el mejor provecho a los pocos US$ que se tienen, tanto para comprar como para operar.... :?

Enviado: Seg Out 23, 2006 9:01 pm
por Luiz Padilha
Olhem, isso é de uma "fuente" quente mas que não posso dar o nome.
Portanto, creiam se quiserem, mas os alemães estão estudando um jeito de colocar um CIWS /Phalanx na vela de seus subs para autodefesa.
Claro que durante o mergulho ele ficaria embutido, e se durante a "snorkeada" ele for alvo de um Lynx , por exemplo, ele teria uma chance bem razoavel de se defender.
Mas isso é "estudo", nada de concreto.

[]'s

Padilha