Página 3 de 6
Enviado: Qui Nov 03, 2005 9:57 am
por ferrol
Rui Elias Maltez escreveu:E há previsão de tempo para essa instalação de RAM nas Alvaro e Bazán?
Falouse de abordalo coa modernización do PdA, facer un pedido grande e meter RAM tamén nel, pero, visto o presuposto da modernización do PdA, parece que non vai ser.
Rui Elias Maltez escreveu:Relativamente ao estado actual das F-70, elas continuarão a navegar até que a 5 e 6ª F-100 esteja incorporada na vossa Marinha?
Pois sí, parece que lle quedan 3 ou 4 anos máis á Asturias e á Extremadura, deica os 34-35 anos.
Rui Elias Maltez escreveu:Pelo discurso do vosso Chefe da Marinha no Parlamento, parece que há planos (ou pelo menos vontade) para a construção até de mais que uma 6º F-100.
Do que é que se fala aí em Espanha sobre isso?
Pois por unha banda, se considera que dada a inmensa necesidade de desplegue que amosa a Armada (hoxe temos unha F-100 nun grupo de ataque americano, outra en Creta e outra en probas do Spy) chegar ás 6 F-100 garante a súa lonxevidade, posto que as horas de mar irán mais repartidas.
Pero por outra banda, fai temer que se retrase a chegada das F-110, polo menos deica rematar de paga-la serie das 100. Quizáis a mediados da próxima década. A verdade é que con só 1.056 millóns de € de presuposto no 2.006, non se pode facer moito máis.
Así que, como ves, Rui, nesta vida todo ten pros e contras
Enviado: Qui Nov 03, 2005 10:15 am
por Rui Elias Maltez
Ferrol:
Pensam em instalar um RAM no PdA?
De que sistemas e defesa o PdA dispõe actualmente?
Um
Meroka?
___________
Pelo que me conta, a construir-se mais que a 6ª F-100, essa fragata do futuro estaria num patamar acima (F-110?), e melhorada relativamente às actuais F-100?
E os
Tomawahwk?
Seriam instalados nas F-100 e os submarinos ou unicamente nas plataformas de superfície?
Enviado: Sex Nov 04, 2005 2:38 am
por nestor
Rui Elias Maltez escreveu:Ferrol:
Pensam em instalar um RAM no PdA?
De que sistemas e defesa o PdA dispõe actualmente?
Um
Meroka?
___________
Pelo que me conta, a construir-se mais que a 6ª F-100, essa fragata do futuro estaria num patamar acima (F-110?), e melhorada relativamente às actuais F-100?
E os
Tomawahwk?
Seriam instalados nas F-100 e os submarinos ou unicamente nas plataformas de superfície?
http://www.aire.org/portal/modules.php?name=News&file=article&sid=2541
En este pagina aparecen algunos datos del PdA, aunque creo que olvida que tambien dispone ademas de:
CARACTERISTICAS
Desplazamiento: 13400 toneladas standard, 16,917 toneladas a plena carga
Dimensiones: 195.871 x 32.004 x 9.45 metros
Propulsión: 2 turbinas de gas Bazán/General Electric LM2500 , 1 eje, 46,400 shp
Velocidad máxima: 27,2 nudos; máxima sostenida, 25 nudos.
Sistema de enmascaramiento acústico: Prairie (hélice)
Dotación: 764
Aviación: Cubierta de vuelo con un trampolín de 12º, 2 ascensores; 22 aviones de despegue vertical y helicópteros (normalmente 10 McDD AV-8B/B+ Harrier II/ II Plus, 6 Sikorsky SH-3H, 2 Sikorsky SH-3 AEW, 4 Augusta AB-212)
Radar de exploración aérea: Hughes SPS-52C 3-D
Radar de exploración de superficie: ISC Cardion SPS-55
Control de fuego: Selenia RAN-12L
Guerra electrónica: Elettronica Nettunel, decepción y ruido.
Señuelos: 6 morteros Loral Hycor Mk 36 Mod 2 SRBOC, Aerojet SLQ-25 Nixie
Armamento: 4 Bazán Meroka CIWS 12 cañones Oerlikon de 20x120mm
Su principal defensa aerea son sus aeronaves.
Aunque en la actualidad solamente hay 17 Harrier ya que los restantes se han perdido en accidentes.
En cuanto a las F-110 seran una versión mas moderna y avanzada de las F-100 y ya veremos si dispondran del Aegis o APAR.
Los Tomahawks se supone que seran, en un principio, para las F-100 y los submarinos S-80.
Saludos.
Enviado: Sex Nov 04, 2005 7:20 am
por ferrol
Ampliando un pouco o que conta Nestor, en principio, se cómo se comenta, as F-110 van escomenzar a seren definidas ó longo da próxima década, teriamos 2 posibilidades, como di Néstor: O APAR europeo, xa máis maduro e desenrolado, suponse que paulatinamente mellorado co paso dos anos, e o novo SPY-2 americano, que tamén usará a tecnoloxía Active Phased ARray das europeas, en troques da Passive Phased Array do SPY-1 que se monta actualmente.
Evidentemente, da decisión de cal será o radar a montar, dependerá a forma final do buque. En todo caso, as F-110 deberán ser un pouco máis grandes que as F-100, xa que os novos radares activos precisan de máis espacio e son máis caros e deberán contar con capacidade de ataque a terra en profundidade, xa que iso é ó que vai a OTAN e a Armada na última década.
En canto ós tommies, estamos sempre nas mesmas. As F-100 poden levalos, os S-80 os levarán, pero non sabemos se se lanzarán con VLS ou desde os tubos de torpedos. Supoño que no próximo ano saberémo-las respostas.
Saúdos.
Enviado: Sex Nov 04, 2005 8:04 am
por Rui Elias Maltez
E a concretizar-se a F-110, isso seria para acrescentar frota ao que já têm ou para substituir plataformas, como por exemplo as actuais F-80?
Enviado: Sex Nov 04, 2005 8:43 am
por smaerd
Rui Elias Maltez escreveu:E a concretizar-se a F-110, isso seria para acrescentar frota ao que já têm ou para substituir plataformas, como por exemplo as actuais F-80?
Las futuras F110 seran para sustitir a las F80 que ya estaran en edad de retirarse.Nada de aumentar la flota Rui
que como usted sabe es un tanto escasa (numericamente hablando).
Respecto a los Tomahawk se desplegaran en los 4 submarinos y en varias fragatas (no en todas lo mas seguro)
http://alertanews.blogspot.com/2005/10/ ... ahawk.html
Un saludo
Enviado: Sex Nov 04, 2005 9:39 am
por Rui Elias Maltez
smaerd:
Mas nesse caso, e se forem para substituir as Santa Maria, as F.110 seriam AAW ou multi-uos, com capacidade ASW?
Já se fala em datas, para além de que será durante a próxima década?
Enviado: Sex Nov 04, 2005 10:43 am
por ferrol
Dúbida razoable, Rui: ¿Preferimos unhas F-310/Nansen ASW agrandadas de, digamos, 6.500 toneladas, ou unhas F-100 AAW de 7.000 co radar activo?
Pois eu creo que se debería pensar nunhas ASW, porque aínda que é certo que a ameaza ASW diminuíu, para AAW xa témo-las F-100 e sería superpor 2 series co mesmo uso.
Pero claro, como submarinos enimigos parece que non hai, quitando os arxelinos, pode ser que facer unha serie de ASW sexa un gasto ó que non se lle saque rendemento...
De tódolos xeitos, como isto vai para a próxima década, supoño que haberá tempo de pensa-la solución.
¿Ou alongamos a serie das F-100, e aforramos un pouco para escomenzar na próxima década a deseñar un CTOL de 50 kTon como o CVF Franco-Británico?
Dúbidas, dúbidas...
Enviado: Sex Nov 04, 2005 12:17 pm
por Rui Elias Maltez
Pois, aí em Espanha lá saberão, mas embora nos tempos actuais cresce a importância das AAW, julgo que não se deve nunca perder de vista que uma Marinha sem capacidade ASW é fraca.
A guerra fria acabou, mas os submarinos não, e nunca se sabe em que mão um dia possam ir cair.
Por isso, e em meio termo, que tal uma plataforma grande, a rondar as 6.000 ton de deslocameto, essencialmente ASW, mas com alguma capacidade AAW?
No fundo, uma fragata multi-usos, pesada, que se complementasse com as F-100, que nessa altura deverão ser no mínimo 6 unidades.
Enviado: Sex Nov 04, 2005 2:41 pm
por smaerd
Aunque las F100 tengan un importante componente AAW no debe olvidarse que son unas fragatas multiproposito y poseen una respetable capacidad antisubmarina:
*Sistema LampsIII
* espacio para un sonar de arrastre que se puede colocar sin problemas en el futuro.
* sonar de caso modelo DE-160 LF bastante moderno,
*lanzadores de torpedos Mk-32 model 9,
*dos conjuntos de dos lanzadores en tandem con torpedos Mk-46 dod. 5.
y alguna cosa mas que seguro se me olvida. Quiero decir que una F100 no es ninguna presa facil para ningun submarino.
Supongo que las F110 sigan siendo AAW aunque con con una buena capacidad ASW.
Un saludo
Enviado: Sex Nov 04, 2005 2:43 pm
por Einsamkeit
e Alguem sabe qual sera o substituto do Principe de Asturias?
A Espanha poderia entrar no projeto Franco-britanico e poupar dispesas.
Enviado: Sex Nov 04, 2005 3:07 pm
por Rui Elias Maltez
Boa pergunta.
Mas acho que para já a Espanha dará prioridade ao Bicho, e só depois tratará desse aspecto.
Os colegas espanhois confirmarão, mas acho que isso não está para já em cima da mesa.
Enviado: Sex Nov 04, 2005 3:28 pm
por ferrol
Pois non está, non. De feito, estase aprobando o presuposto para a MLU do Príncipe, así que aínda lle quedan moitas millas por percorrer...
Os british e os franchutes non deixan entrar a ninguén no seu proxecto, polo que tanto nós como os italianos teremos que ir por solitario cando nos toque cambia-los nosos portas, aínda que eu, visto o éxito da ISAF (Italo-Spanish Amphibious Force) case que me metía a facer unha serie de 3-4 LHD´s grandes tipo wasp en "joint venture" coa Fincatieri do San Giorgio e me esquecía do porta.
Saúdos.
Enviado: Sex Nov 04, 2005 3:30 pm
por Einsamkeit
mais o BPO tera uma ala aerea fixa?
Enviado: Sex Nov 04, 2005 3:32 pm
por smaerd
Einsamkeit escreveu:e Alguem sabe qual sera o substituto do Principe de Asturias?
A Espanha poderia entrar no projeto Franco-britanico e poupar dispesas.
Aun le quedan unos 15 años de vida y su ala embarcada es practicamente nueva, esta pasando o va a pasar por su modernizacion de media vida (mlu). Aun no hay nada definido.
Por poner supuestos podriamos poner muchos. Desde cualquiera de estos bocetos en tornos a las 35.000Tn
http://www.revistanaval.com/txemaprada/ ... lpaper.jpg edit margens
http://www.revistanaval.com/txemaprada/ ... rquesa.jpg edit margens
o este otro el proyecto SAC220 de Navantia
o incluso un segundo BPE como el que se esta construyendo pero mas optimizado como portaaernoaves
http://www.revistanaval.com/noticias/4- ... bpe-lhd-ll
Lo que no parece probable es entrar en el proyecto de U.K y Francia