Página 7 de 7
Re: J-14 ou PAK Qual deles fica pronto primeiro?
Enviado: Qua Ago 13, 2008 9:21 am
por Pepê Rezende
brisa escreveu:Hare krishna..Hare Krishna....Hare - Hare ...Hare Rama...Hare Su.....Hare Hare
Voltando ao J-XX, há duas configurações em jogo, uma canard (Chengdu), outra tradicional (Shenyang). Poderíamos discutir o mérito de cada uma...
Re: J-14 ou PAK Qual deles fica pronto primeiro?
Enviado: Qua Ago 13, 2008 3:01 pm
por Sintra
Re: J-14 ou PAK Qual deles fica pronto primeiro?
Enviado: Qui Ago 14, 2008 12:35 pm
por Wolfgang
Eu tenho um amigo brâmane, pelo que entendo, são os únicos que podem ser sacerdotes, não é isso?
Re: J-14 ou PAK Qual deles fica pronto primeiro?
Enviado: Qui Ago 14, 2008 1:59 pm
por Pepê Rezende
Wolfgang escreveu:Eu tenho um amigo brâmane, pelo que entendo, são os únicos que podem ser sacerdotes, não é isso?
Sim...
Re: J-14 ou PAK Qual deles fica pronto primeiro?
Enviado: Sex Ago 22, 2008 8:36 am
por Túlio
Senhores, o assunto do tópico é J-14 e PAK-FA...
Re: J-14 ou PAK Qual deles fica pronto primeiro?
Enviado: Qui Dez 10, 2009 11:30 pm
por Penguin
Ares Blog
T-50 Flight Slips
Posted by Bill Sweetman at 12/10/2009 8:50 AM CST
Maxim Pyadushkin writes:
The first flight of the Sukhoi T-50 “fifth-generation” fighter (also known as PAK-FA), has been officially postponed until next year. On December 8, RIA Novosti news agency cited Russia’s vice-premier Sergey Ivanov as saying that the new fighter will fly in 2010.
This looks like a third delay for the T-50’s first flight. At the end of 2008, Russian Air Force Commander Gen.-Col. Alexander Zelin said the jet would fly in August, but said later in 2009 that the flight should take place by year-end.
A Russian defense industry source, however, explained to Ares that the delay with the first flight is not important since the overall program is moving well. Zelin has said that the first airframe has been delivered to Moscow and is undergoing static tests. The first flying prototype is being built at Sukhoi’s Komsomolsk-on-Amur facility. The T-50 program schedule remains unchanged, at least officially, with development due to be completed by 2015.