NAe São Paulo - A12
Moderador: Conselho de Moderação
-
- Sênior
- Mensagens: 2470
- Registrado em: Qui Mar 23, 2006 12:01 am
- Localização: portugal:
- Agradeceram: 9 vezes
Na minha modesta opinião, já que pouco percebo de meios aéreos, os únicos helicópteros ocidentais aptos a substituir os SH-3, só poderão ser o Merlin, o Cougar Naval, ou a versão naval do NH-90.
Os SH-60, poderão por exemplo substituir o Lynx, mas nunca o Sea King.
Os SH-60, poderão por exemplo substituir o Lynx, mas nunca o Sea King.
cumprimentos.
Luis Filipe Silva
-------------------
CAMPANHA ANTI-FLOOD: OU POSTA KÔZA QUE PRESTE, QUE VÁ SOMAR, OU FICA SÓ LENDO. CHAT É NO MSN & QUETALES!!! by Túlio
Luis Filipe Silva
-------------------
CAMPANHA ANTI-FLOOD: OU POSTA KÔZA QUE PRESTE, QUE VÁ SOMAR, OU FICA SÓ LENDO. CHAT É NO MSN & QUETALES!!! by Túlio
- Rui Elias Maltez
- Sênior
- Mensagens: 13951
- Registrado em: Ter Nov 16, 2004 1:38 pm
- Localização: Sintra, Portugal
- Agradeceram: 1 vez
- Contato:
- P44
- Sênior
- Mensagens: 55250
- Registrado em: Ter Dez 07, 2004 6:34 am
- Localização: O raio que vos parta
- Agradeceu: 2751 vezes
- Agradeceram: 2433 vezes
foto do A-12
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=5765
neste página tem vários navios Brasileiros:
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... &pos=10430
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=5765
neste página tem vários navios Brasileiros:
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... &pos=10430
Triste sina ter nascido português
- P44
- Sênior
- Mensagens: 55250
- Registrado em: Ter Dez 07, 2004 6:34 am
- Localização: O raio que vos parta
- Agradeceu: 2751 vezes
- Agradeceram: 2433 vezes
descobri esta foto curiosa do A-12 com aviões ARGENTINOS no convés.
Alguém sabe do que se trata?
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=5896
Alguém sabe do que se trata?
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=5896
Triste sina ter nascido português
- Bolovo
- Sênior
- Mensagens: 28560
- Registrado em: Ter Jul 12, 2005 11:31 pm
- Agradeceu: 547 vezes
- Agradeceram: 442 vezes
P44 escreveu:descobri esta foto curiosa do A-12 com aviões ARGENTINOS no convés.
Alguém sabe do que se trata?
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=5896
Operação ARAEX 2002
"Eu detestaria estar no lugar de quem me venceu."
Darcy Ribeiro (1922 - 1997)
Darcy Ribeiro (1922 - 1997)
- ferrol
- Sênior
- Mensagens: 1144
- Registrado em: Qui Dez 16, 2004 1:11 pm
- Localização: Galicia-España
- Agradeceu: 9 vezes
- Agradeceram: 45 vezes
Se falamos dos helis, penso que estamos a pasar por alto algúns detalles:
- O SeaHawk é unha peza dun puzzle. Non ten senso mercar SeaHawk se non temos embarcados os radares, receptores de comunicacións e guías dos sonares dos que o SeaHawk é plataforma avanzada. O mesmo se pode dicir para calquera outra opción. Os helis son plataformas non autónomas, deben guiarse polas súas naves e guialas a elas. É unha relación de parentesco moi próximo.
Logo a mellor opción non é necesariamente o heli máis barato ou máis completo, senón aquel conxunto de prezo e operatividade que máis se adapte ós sistemas que xa temos embarcados e que non nos implique a merca de moitos novos e sofisticados sistemas de recepción de sinais e guiado de armas.
- Respecto á posibilidade de simultanear unha ala fixa embarcada con un Chuck-Cougar, estou totalmente en contra, posto que a ala fixa embarcada fai moito máis traballo en moito máis que o Cougar con exocet. Un Cougar con exocet Aire-Mar ten unha autonomía, unha velocidade e unha capacidade de ataque limitada a eso, Aire-Mar.
Un A-4 embarcado, chega máis lonxe, máis rápido e ten capacidade Aire-Aire, Aire-Terra e Aire-Mar, logo é moito máis polivalente que un simple helo.
A única viabilidade é, sen dúbida, que Brasil renunciase á ala fixa embarcada. Entón habería que buscar solucións de urxencia para supli-la carencia, e un Cougar con exocet podería ser unha solución parcial barata.
Saúdos.
- O SeaHawk é unha peza dun puzzle. Non ten senso mercar SeaHawk se non temos embarcados os radares, receptores de comunicacións e guías dos sonares dos que o SeaHawk é plataforma avanzada. O mesmo se pode dicir para calquera outra opción. Os helis son plataformas non autónomas, deben guiarse polas súas naves e guialas a elas. É unha relación de parentesco moi próximo.
Logo a mellor opción non é necesariamente o heli máis barato ou máis completo, senón aquel conxunto de prezo e operatividade que máis se adapte ós sistemas que xa temos embarcados e que non nos implique a merca de moitos novos e sofisticados sistemas de recepción de sinais e guiado de armas.
- Respecto á posibilidade de simultanear unha ala fixa embarcada con un Chuck-Cougar, estou totalmente en contra, posto que a ala fixa embarcada fai moito máis traballo en moito máis que o Cougar con exocet. Un Cougar con exocet Aire-Mar ten unha autonomía, unha velocidade e unha capacidade de ataque limitada a eso, Aire-Mar.
Un A-4 embarcado, chega máis lonxe, máis rápido e ten capacidade Aire-Aire, Aire-Terra e Aire-Mar, logo é moito máis polivalente que un simple helo.
A única viabilidade é, sen dúbida, que Brasil renunciase á ala fixa embarcada. Entón habería que buscar solucións de urxencia para supli-la carencia, e un Cougar con exocet podería ser unha solución parcial barata.
Saúdos.
- soultrain
- Sênior
- Mensagens: 12154
- Registrado em: Dom Jun 19, 2005 7:39 pm
- Localização: Almada- Portugal
estou totalmente en contra, posto que a ala fixa embarcada fai moito máis traballo en moito máis que o Cougar con exocet. Un Cougar con exocet Aire-Mar ten unha autonomía, unha velocidade e unha capacidade de ataque limitada a eso, Aire-Mar.
Un A-4 embarcado, chega máis lonxe, máis rápido e ten capacidade Aire-Aire, Aire-Terra e Aire-Mar, logo é moito máis polivalente que un simple helo.
Seu...Seu...herege!!! Quando o AIM-120 estiver integrado totalmente...
Viva o CN!
- Rui Elias Maltez
- Sênior
- Mensagens: 13951
- Registrado em: Ter Nov 16, 2004 1:38 pm
- Localização: Sintra, Portugal
- Agradeceram: 1 vez
- Contato:
Acho que o Ferrol já disse que a compra do Chuk Cougar Norris seria uma solução barata e talvez suficiente se não quisessem investir muito nos sistemas de suporte para essa aeronave.
Mas pensando no médio prazo, e mesmo longo prazo, não lhes parece que o Brasil poderia fazer o mesmo ou melhor com um LHD com uma ala embarcada eficiente e moderna, mais que com os velhos A-4 e os helis AEW Cougar, e sem navios de defesa aérea, como a situação actual demonstra?
Mas pensando no médio prazo, e mesmo longo prazo, não lhes parece que o Brasil poderia fazer o mesmo ou melhor com um LHD com uma ala embarcada eficiente e moderna, mais que com os velhos A-4 e os helis AEW Cougar, e sem navios de defesa aérea, como a situação actual demonstra?
Si se quiere un ala embarcada...en un LHD grande, solo existe el F-35, ya que cualquier versión del Harrier ya no se fabrica y no tiene “futuro”, entendiendo eso como versiones o modernizaciones futuras....
Si es por tener “lo mejor”:
EH-101 con el extraordinario misil NSM....solo lo mejor...
Un poco por atrás está:
NH-90 también con NSM....
Pero...¿puede alguien pagar algo así en LA?.
Lo mejor es poner los pies en la tierra y sacar el mejor provecho a los pocos US$ que se tienen, tanto para comprar como para operar....
Si es por tener “lo mejor”:
EH-101 con el extraordinario misil NSM....solo lo mejor...
Un poco por atrás está:
NH-90 también con NSM....
Pero...¿puede alguien pagar algo así en LA?.
Lo mejor es poner los pies en la tierra y sacar el mejor provecho a los pocos US$ que se tienen, tanto para comprar como para operar....
Chile, fértil provincia y señalada, de la región antártica famosa, que no ha sido por rey jamás regida, ni sus tierras y dominios sometida!!!.
Olhem, isso é de uma "fuente" quente mas que não posso dar o nome.
Portanto, creiam se quiserem, mas os alemães estão estudando um jeito de colocar um CIWS /Phalanx na vela de seus subs para autodefesa.
Claro que durante o mergulho ele ficaria embutido, e se durante a "snorkeada" ele for alvo de um Lynx , por exemplo, ele teria uma chance bem razoavel de se defender.
Mas isso é "estudo", nada de concreto.
[]'s
Padilha
Portanto, creiam se quiserem, mas os alemães estão estudando um jeito de colocar um CIWS /Phalanx na vela de seus subs para autodefesa.
Claro que durante o mergulho ele ficaria embutido, e se durante a "snorkeada" ele for alvo de um Lynx , por exemplo, ele teria uma chance bem razoavel de se defender.
Mas isso é "estudo", nada de concreto.
[]'s
Padilha