Sí, claro, é a miña opinión. Cando vostede lea un comentario que escomence en "por ferrol" arriba á esquerda da mensaxe, entenda que o escribe "ferrol" para explicar unha opinión de "ferrol". Do mesmo xeito eu entenderei que cando lea unha mensaxe escrita "por Tulio" arriba á esquerda estará escrita por Tulio para explicar unha opinión de Tulio. É o que veño facendo desde que entrei aquí por primeira vez, e non creo estar equivocado.
De onde eu veño, se unha opinión está formada por mentiras, entón é unha opinión falsa. Pasa cos que cren que a terra é plana. Teñen unha opinión baseada en mentiras. Do mesmo xeito, deica o que eu coñezo, parte das opinións que vostede escribe aquí están baseadas en mentiras, como vemos frecuentemente cando lle desminten os seus post, ou veñen directamente do aparato de propaganda do estado ruso.Túlio escreveu: Sáb Mar 05, 2022 7:06 pm OK, respeito isso, e queria que mais gente tivesse opinião, de preferência própria, não a imposta pela Lame$tream. De qualquer modo, meu desprezo pelos meRdia não tem a ver com guerras, onde a primeira vítima, DOS DOIS LADOS, é sempre A VERDADE (tenho isso como FATO, não como OPINIÃO).
Logo como eu son boa persona e non creo que vostede usa este seu forum ex-profeso para propagar ideas falsas entre maioritariamente os propios brasileiros, xa que permite que llas desmintan, tendo a pensar que é vostede un inxenuo que non sabe diferenciar unha noticia da propaganda da "Lame$tream", á que vostede fai o xogo propagandoa.
Continuarei a falar do tema de Ucrania neste fío.Túlio escreveu: Sáb Mar 05, 2022 7:06 pmNa verdade já faz anos, desde alguns meses antes de eu comprar pela primeira vez ₿ITCOIN:...
Con tanto cuidado non debe escollelas, porque, volvo repetir, estanlle desmentindo continuamente as que pon aquí da guerra. Logo si para todo ten vostede o mesmo criterio, moito me temo que a verdade está ás suas costas.Túlio escreveu: Sáb Mar 05, 2022 7:06 pmA minha, que comecei em 2018 e até hoje a coisa que me deixa mais perto de estar arrependido é que, se não tivesse lido, pesquisado e selecionado fontes com tanto cuidado,
Eu deixei a inxenuidade hai tempo. A súa convertiuno nun propagandista que non sabe que o é. De todolos xeitos, ignoraba que unha poupança momentanea lle dese a ninguén razón en nada. É importante diferenciar a razón da sorte.Túlio escreveu: Sáb Mar 05, 2022 7:06 pmGosto deste tipo de ingenuidade que adquiri (e que alavancou minha Poupança a níveis que jamais seriam alcançados deixando o dinheiro parado no banco), e prefiro ser assim até o último dos meus dias, sem ter a mínima inveja dos wokes e propagandistas involuntários.
O cal non me impide felicitalo a vostede por ter sorte e que o BTC vaia, momentaneamente, gañando diñeiro.
Unha das cousas que sempre me pareceron defendibles é a liberdade de cada persoa ou país de decidir onde informarse. A UE decidiu deixar de informarse polos mecanismos de propaganda rusa, e vostede decidiu seguir informándose por esa propaganda. Perfecto, asuma vostede as consecuencias de parecer un inxenuo.Túlio escreveu: Sáb Mar 05, 2022 7:06 pmUm adendo: como o Brasil não faz parte da UE, não temos obrigação de fazer os mesmos boicotes que ela impõe a seus cidadãos, assim, sempre que me aparecer alguma matéria interessante e NO MÁXIMO tão mentirosa quanto as da Reuters, El País, CNN & quetales, a legislação do meu País me permite postar.
https://www.euractiv.com/section/global ... -a-weapon/
Former RT presenter: Russian disinformation is a weapon
Liz Wahl is an American journalist who resigned from RT America live on air in March 2014 in a video clip that has since gone viral. On her resignation she said: “Personally I cannot be a part of a network funded by the Russian government that whitewashes the actions of Putin. I’m proud to be an American and believe in disseminating the truth”.