Gracias, Rui. De verdade, dado que somos bos veciños, non nos molesta emprestar avións para os incendios, nin vehículos lixeiros en Afganistán, nin comparti-los custos das autovías, nin... en fin, creo que a idea se entende.
Portugal pode contar coa axuda de España para todo o que necesite. Non son o Presidente do Goberno, pero é o que desexo.
Non é humillante, é a necesaria colaboración entre 2 países irmáns. Cando nós necesitemos algo de Portugal, seguramente a colaboración será total. Non me cabe ningunha dúbida.
Saúdos.
Portugal- Necessidade de draga-minas ?
Moderador: Conselho de Moderação
- Rui Elias Maltez
- Sênior
- Agradeceram: 1 vez
- Contato:
É a sua opinião, Ferrol.
Naturalmente que em situação de crise, agradecemos toda a colaboração e ajuda que Espanha ou outro país nos possam e queiram dar.
Mas o que acho humilhante é essa situação, ou a de termos um Governo que vetou o projecto e proposta da Marinha para a compra no início dos anos 90 de 4 dragas ingleses que nos seriam de grande utilidade.
Naturalmente que em situação de crise, agradecemos toda a colaboração e ajuda que Espanha ou outro país nos possam e queiram dar.
Mas o que acho humilhante é essa situação, ou a de termos um Governo que vetou o projecto e proposta da Marinha para a compra no início dos anos 90 de 4 dragas ingleses que nos seriam de grande utilidade.