Portugal- Necessidade de draga-minas ?

Assuntos em discussão: Marinha do Brasil e marinhas estrangeiras, forças de superfície e submarinas, aviação naval e tecnologia naval.

Moderador: Conselho de Moderação

Mensagem
Autor
ferrol
Sênior
Sênior
Agradeceu: 9 vezes
Agradeceram: 45 vezes

#121 Mensagem por ferrol » Qui Nov 10, 2005 3:36 pm

Gracias, Rui. De verdade, dado que somos bos veciños, non nos molesta emprestar avións para os incendios, nin vehículos lixeiros en Afganistán, nin comparti-los custos das autovías, nin... en fin, creo que a idea se entende.

Portugal pode contar coa axuda de España para todo o que necesite. Non son o Presidente do Goberno, pero é o que desexo.

Non é humillante, é a necesaria colaboración entre 2 países irmáns. Cando nós necesitemos algo de Portugal, seguramente a colaboración será total. Non me cabe ningunha dúbida.

Saúdos.

Rui Elias Maltez
Sênior
Sênior
Agradeceram: 1 vez
Contato:

#122 Mensagem por Rui Elias Maltez » Sex Nov 11, 2005 9:49 am

É a sua opinião, Ferrol.

Naturalmente que em situação de crise, agradecemos toda a colaboração e ajuda que Espanha ou outro país nos possam e queiram dar.

Mas o que acho humilhante é essa situação, ou a de termos um Governo que vetou o projecto e proposta da Marinha para a compra no início dos anos 90 de 4 dragas ingleses que nos seriam de grande utilidade.

Imagem
Nautilus
Intermediário
Intermediário
Contato:

#123 Mensagem por Nautilus » Sex Nov 11, 2005 7:48 pm

P44 Saiu ou não saiu não te esqueças que estamos em Portugal e afinal o atrazo foi so de dois dias :mrgreen:

ET PLURIBUS UNUN

Cumprimentos
Nautilus
ferrol
Sênior
Sênior
Agradeceu: 9 vezes
Agradeceram: 45 vezes

#124 Mensagem por ferrol » Sáb Nov 12, 2005 6:49 am

Rui Elias Maltez escreveu:Mas o que acho humilhante é essa situação,
¿Considera humillante pedir axuda a un aliado?¿Logo, para qué querer aliados senón para pedirlles axuda cando sexa necesario?

Responder