UCRÂNIA
Moderador: Conselho de Moderação
- P44
- Sênior
- Agradeceu: 2889 vezes
- Agradeceram: 2550 vezes
Re: UCRÂNIA
há 33 minutos
Principais bancos dos EUA alertam para perigo de excluir Rússia da SWIFT
Alguns dos maiores bancos norte-americanos alertaram o Presidente dos Estados Unidos, Joe Biden, sobre os perigos de expulsar a Rússia do sistema de troca de informação financeira SWIFT, destacando as consequências negativas globais.
De acordo com a agência de informação financeira Bloomberg, que cita fontes financeiras, alguns dos principais bancos dos Estados Unidos da América (EUA), como o JPMorgan Chase e o Citigroup, avisaram o Presidente de que a retirada da Rússia deste sistema financeiro por onde passa a esmagadora maioria das transações bancárias internacionais, transmitindo 42 milhões de mensagens por dia, pode ter implicações contraproducentes.
Entre os efeitos negativos estão um aumento da inflação, a facilitação da aproximação da Rússia à China e o bloqueio de informação no Ocidente sobre as transações financeiras russas, além da possibilidade de encorajar a criação de um sistema alternativo que pode eventualmente prejudicar a supremacia do dólar no sistema financeiro internacional.
Segundo a Bloomberg, o governo norte-americano não descarta essa possibilidade, mas não está seriamente a ponderar tirar a Rússia da SWIFT, uma vez que isso isolaria completamente o país, incluindo as trocas energéticas que são permitidas ao abrigo das sanções atuais, e poderia ter mais ramificações, podendo causar uma crise energética na Europa e ameaçando o rendimento de muitos cidadãos russos
https://24.sapo.pt/atualidade/artigos/e ... og-event-5
Principais bancos dos EUA alertam para perigo de excluir Rússia da SWIFT
Alguns dos maiores bancos norte-americanos alertaram o Presidente dos Estados Unidos, Joe Biden, sobre os perigos de expulsar a Rússia do sistema de troca de informação financeira SWIFT, destacando as consequências negativas globais.
De acordo com a agência de informação financeira Bloomberg, que cita fontes financeiras, alguns dos principais bancos dos Estados Unidos da América (EUA), como o JPMorgan Chase e o Citigroup, avisaram o Presidente de que a retirada da Rússia deste sistema financeiro por onde passa a esmagadora maioria das transações bancárias internacionais, transmitindo 42 milhões de mensagens por dia, pode ter implicações contraproducentes.
Entre os efeitos negativos estão um aumento da inflação, a facilitação da aproximação da Rússia à China e o bloqueio de informação no Ocidente sobre as transações financeiras russas, além da possibilidade de encorajar a criação de um sistema alternativo que pode eventualmente prejudicar a supremacia do dólar no sistema financeiro internacional.
Segundo a Bloomberg, o governo norte-americano não descarta essa possibilidade, mas não está seriamente a ponderar tirar a Rússia da SWIFT, uma vez que isso isolaria completamente o país, incluindo as trocas energéticas que são permitidas ao abrigo das sanções atuais, e poderia ter mais ramificações, podendo causar uma crise energética na Europa e ameaçando o rendimento de muitos cidadãos russos
https://24.sapo.pt/atualidade/artigos/e ... og-event-5
*Turn on the news and eat their lies*
- EduClau
- Sênior
- Agradeceu: 2595 vezes
- Agradeceram: 791 vezes
- vplemes
- Sênior
- Agradeceu: 168 vezes
- Agradeceram: 159 vezes
Acho que os meninos alemães são castrados ainda na maternidade. Uma nação de eunucos sem um pingo de testosterona!
- ferrol
- Sênior
- Agradeceu: 9 vezes
- Agradeceram: 45 vezes
Creo que podemos estar dacordo en que en certas partes de Brasil se vive nun permanente estado de excepción ou case estado de guerra, onde o Estado apenas ten acceso ou control. Ese estado das cousas é o que en Europa non me soa de ter en bastante tempo.
Entendo que facer cousas é mais determinante que a vontade de facelas, e a vontade facelas é mais determinante que non ter esa vontade. España, coma membro da ISAF, fixo cousas beneficiosas para a poboación local. E outra xente, organizacións ou países non fixeron nada.Túlio escreveu: Sex Fev 25, 2022 2:24 pmMuito bem lhes resultou...ferrol escreveu: Sex Fev 25, 2022 2:00 pm Pois eu quedei bastante satisfeito do que fixeron os españois na ISAF. Escolas, pozos en aldeas, estradas, postos médicos, mante-la paz ...penso que fixemos unha grande aportación ó pais. E, de feito, creo que moitos afganos estarían dacordo, polo menos aqueles que nos derradeiros momentos da nosa presencia alí tentaban escapar dos talibáns, porque preferían os "malvados" estranxeiros antes que os propios islamistas.![]()
![]()
![]()
![]()
Creo firmemente que un europeo medio vive mellor e mais tempo que case calquera outro cidadán medio en case calquera outro pais do mundo. Polo tanto, penso que é unha obriga dos que estamos en mellor situación axudar ós que están en peor situación. Iso funciona na mesma rúa, cidade, pais ou o mundo en xeral.Túlio escreveu: Sex Fev 25, 2022 2:24 pmferrol escreveu: Sex Fev 25, 2022 2:00 pm O certo é que Libia, despois de Gadaffi chegou onde chegou pola intervención interesada de China ou a propia Rusia interesadas no recursos do pais e apoiando ás diversas tribus do pais, que, unha vez faltaba o tapón de Gadaffi, que por medo os tiña calados, explotaron coa axuda económica estranxeira a facer o que mellor saben, matar a outras tribos por calquera cousa...Esta parte é "normal": se o resultado é bom SEMPRE será por causa dos Europeus; já se é ruim é SEMPRE culpa dos outros...
En realidade sí, este forum non representa a ninguén mais aló do que escriba cada un. Non representa ás mulleres, posto que case non hai, Tampouco representa a amplos sectores da sociedade brasileira que non teñen acceso ó internet. Excede en moito o coñecemento medio do brasileiro das forzas armadas e temas de defensa... en fin, nada que ver coa realidade do seu pais.Túlio escreveu: Sex Fev 25, 2022 2:24 pmVerdade, não falo pelos outros Brasileiros, mas basta ver o que dizem AQUI os demais; achas que vivemos em alguma bolha? Temos vizinhos e amigos aqui, e conversamos com eles. E conhecemos nossa História, na qual os de Castela sempre saíram perdendo (e não creio estar te ofendendo porque apenas és subordinado a eles, não um deles; aqui castelhano é quase palavrão, o que de certa forma é um problema para mim, pois tenho amigos do lado de lá da fronteira e mesmo assim tenho que ouvir o diabo a respeito deles por parte de meus amigos da redondeza. Sobre unir-se a castelhanos, basta perguntares aos teus vizinhos Portugueses o que achariam de se unirem a Castela.
Resulta curioso o comentario de que os de Castela sairamos perdendo sempre...resulta raro, despois de ter un Imperio durante 3 séculos onde non se poñía o sol que non gañasemos ningunha batalla ou guerra...a saber qué historia aprendeu vostede...inglesa, seguramente.
Tampouco entendo moito eso de que castellano sexa unha mala palabra. Teriamos que ver a cantas xeracións de brasileiros con familiares chegados de Castela ou dalgunha parte do seu imperio, inclúo a Portugal, claro, foron castellanos...xa me parecería raro que unha alta porcentaxe de brasilerios non tiveran nalgún momento na súa árbore xenealóxica un familiar quizais americano, quizais europeo, con raíces na Península Ibérica. Pero en fin, supoño que esa Historia tampouco lla contaron...e o certo é que se moitos brasileiros teñen antepasados europeos ou americanos de orixe castellana, non vexo a necesidade de menospreciar ás xeracións anteriores por complexos modernos que se poidan ter...
Como exemplo, polo meu lado eu asumo que son ferrolano, galego, español i europeo ó cento por cento cada un deles. Tamén asumo todos os meus antepasados celtas, romanos e godos coma se fosen meus pais i estou particularmente orgulloso da tarefa civilizadora e constructiva que España fixo en América durante varios séculos. Cousa que non fixo Portugal en ningures, por certo.
En fin, pouco máis. Cando vostede queira voltar ó tema deste fío do forum, conte comigo.
- avc1
- Sênior
- Agradeceu: 93 vezes
- Agradeceram: 129 vezes
esses paises da otan sao um bando de bunda mole...uns fracos....mais uma vez Putin acertou jogar na fraqueza desses inuteis.
- P44
- Sênior
- P44
- Sênior
A razão é só uma : GÁS
O "maluco" já tinha avisado:
*Turn on the news and eat their lies*
- P44
- Sênior
- EduClau
- Sênior
- Agradeceu: 2595 vezes
- Agradeceram: 791 vezes
Es mejor saber más entonces:ferrol escreveu: Sáb Fev 26, 2022 10:07 amCreo que podemos estar dacordo en que en certas partes de Brasil se vive nun permanente estado de excepción ou case estado de guerra, onde o Estado apenas ten acceso ou control. Ese estado das cousas é o que en Europa non me soa de ter en bastante tempo.
https://www.dw.com/pt-br/bombas-e-tirot ... a-51405774
https://www.bbc.com/portuguese/internacional-45506847
https://www.larazon.es/madrid/20220211/ ... qd3re.html
sds
- Marcelo Ponciano
- Sênior
- Agradeceu: 703 vezes
- Agradeceram: 557 vezes
Pelo menos a Turquia tem mostrado ter um pouco de coragem. Segundo notícias recentes que li impediram passagem de uma frota russa no mar negro.
Tudo estaria perdido se o mesmo homem, ou o mesmo corpo dos principais, ou dos nobres, ou do povo exercesse os três poderes: o de fazer as leis, o de executar as resoluções públicas e o de julgar. (MONTESQUIEU. O Espírito das Leis. Livro XI, Cap. VI)
- knigh7
- Sênior
- Agradeceu: 2061 vezes
- Agradeceram: 2619 vezes
- knigh7
- Sênior
- Agradeceu: 2061 vezes
- Agradeceram: 2619 vezes
- P44
- Sênior