Porque será que nessas formações os Tomcats sempre lideram ?
![Cool 8-]](./images/smilies/icon_cool.gif)
Moderador: Conselho de Moderação
Poti Camarão escreveu:Hoje, qual seria o maior, o mais poderoso porta-aviões do planeta? Sei que deve ser um americano. Mais qual deles? Alguém sabe descrever detalhes do seu poder?
Active Nimitz-class carriers:
Nimitz (CVN-68)
Dwight D. Eisenhower (CVN-69),
Carl Vinson (CVN-70),
Theodore Roosevelt (CVN-71),
Abraham Lincoln (CVN-72)
George Washington (CVN-73),
John C. Stennis (CVN-74),
Harry S. Truman (CVN-75)
Ronald Reagan (CVN-76).
Poti Camarão escreveu:Hoje, qual seria o maior, o mais poderoso porta-aviões do planeta? Sei que deve ser um americano. Mais qual deles? Alguém sabe descrever detalhes do seu poder?
Sen ser especialmente coñecedor: O Harrier, en calquera das súas versións, ten unha autonomía menor ca un Hornet ou un SEM/Rafale francés. Tamén é máis lento, pero máis maniobreiro a baixa velocidade. E ten menos capacidade de cargar armas que os antes mencionados. Está pensado para CAP ou CAS, que é para o que se usa principalmente na Royal Navy, na Armada ou na Marina Militare. Os navíos que os portan son inferiores en canto a tamaño, porque os Harrier non precisan dunha pista longa para despegar, aínda que a U.S Navy os usa en LHD´s tan grandes como o CdG francés.Carlos Souza escreveu:Existe alguma desvantagem em operar os Harriers em relação aos caças "tradicionais"? Caso negativo, acho que os navios que os portam não podem ser considerados "inferiores".