Página 40 de 131
Enviado: Sex Mai 04, 2007 7:15 pm
por Sintra
cabeça de martelo escreveu:FAP?
Ok, eu queria dizer 2220, em vez de 2020
Enviado: Sex Mai 04, 2007 7:41 pm
por cabeça de martelo
Sintra escreveu:cabeça de martelo escreveu:FAP?
Ok, eu queria dizer 2220, em vez de 2020
Já me estavas a assustar, pensei que por momentos que o Salazar ia levantar-se do túmulo e governar outra vez Portugal.
Isso é que foi um senhor, o pessoal trabalhava, era pobrezinho mas honesto e ainda por cima os matulões iam para a África divertirem-se um pouco e defender a civilização Cristã...
Agora querem todos serem ricos, terem telemóveis de 3ª geração, carros e motas e irem para as missões ganharem 2000€ por mês. Acho mal!!!
Enviado: Sáb Mai 05, 2007 4:47 am
por old
Degan escreveu:Teniendo aviacion naval embarcada no es prioritario lastrar el helicoptero con pesados misiles antibuque¡. Se pueden dedicar en exclusiva para otras tareas, principalmente AsW o AeW. De momento los SH 60 montan los Hellfire y Penguin.
No comiences otra ves amigo…hablamos de verdaderos misiles antibarcos, de esos que los SH-60 y Harrier no pueden portar....
No hablamos de misiles "antinarcos"...
Y ya que hablamos de las F300 estas fragatas si que llevaran en misil NMS embarcado. Una pasada!
Yo también admiro a ese misil….
Tambien hablamos de verdaderos aviones y helicoptertos..
Pero bueno como usted dice...no empezaremos otra vez
Enviado: Sáb Mai 05, 2007 11:17 pm
por nestor
Enviado: Sáb Mai 05, 2007 11:46 pm
por nestor
Enviado: Ter Mai 08, 2007 1:47 pm
por ferrol
O BPE nas gradas de Ferrol, o pasado 26 de Abril:
Kalma para o FMG.
Lembramos:
Desprazamento: 27.200 tons
Manga: 32 metros
Eslora: 230 metros
Velocidade Máxima a plena carga: 21 nós.
Botadura prevista para Nadal do 2.008.
Un saúdo
Enviado: Ter Mai 08, 2007 1:55 pm
por Sniper
ferrol escreveu:Lembramos:
Desprazamento: 27.200 tonsManga: 32 metros
Eslora: 230 metros
Velocidade Máxima a plena carga: 21 nós.
Botadura prevista para Nadal do 2.008.
Un saúdo
Será mesmo um monstro!!!
O novo Porta Aviões Italiano
"Cavour" desloca full load
27,100t enquanto o BPE desloca
27.200 t !!!
Se eu fosse Tuga ficaría preocupado... Vai que os pérfidos Castelhanos resolvem realizar um desembarque em massa na margem do Tejo...
Enviado: Ter Mai 08, 2007 2:16 pm
por ferrol
Sniper escreveu:Será mesmo um monstro!!!
O novo Porta Aviões Italiano
"Cavour" desloca full load
27,100t enquanto o BPE desloca
27.200 t !!!
Pero é que son máis ou menos iguais:
Conte di Cavour:
Desprazamento: 27.100 Tons
Eslora: 240 metros
Manga: 39 metros
¿Cal é entón a diferencia? O Conde de Cavour está pensado máis como portaavións que como transporte de tropas e maquinaria. O BPE está pensado como transporte con capacidade de portaavións, o cal fai que a plena capacidade transporte unha cantidade semellante de material sendo un pouco menor de tamaño.
Enviado: Ter Mai 08, 2007 2:25 pm
por Einsamkeit
Ferrol ainda nao se fala na compra de F-35B?
Enviado: Ter Mai 08, 2007 3:27 pm
por ferrol
Einsamkeit escreveu:Ferrol ainda nao se fala na compra de F-35B?
O F-35B non existe como producto comercial, logo non se pode mercar...pero tanto o italiano Cavour, como o BPE, como o deseño australiano están pensados para levalo, e os italianos forman parte do consorcio que o constrúe, pero non son eles os que o levan o liderazgo, senón os americanos.
Se ós americanos lles convence o resultado do proxecto, éste será viable, pero se ós Marines non lles convence, abandoaran o proxecto, tirarán polo superhornet ou directamente UCAV´s e deixarán o deseño STOVL do F-35 abandoado, e non se construirá.
Logo todo depende deles. Se sae ben, nós mercaremos quizáis dúas ducias, para o BPE e o PdA a partires dunha década en adiante, que é cando os Harrier refabricados se aproximarán ó séu límite de idade.
O BPE estará preparado para o F-35B e para o V-22 Osprey, co que a interoperacionalidade coa OTAN será total. Pero, de momento, escomenzaremos con Harrier e NH-90.
De feito, o F-35B é a única opción de futuro para o STOVL en Europa. A súa caída faría repensa-lo sustituto do PdA cara a un porta tipo un CdG non nuclear con Rafales ou un tipo Kuznetsov con vaia vostede saber qué de ala fixa.
Pero iso faría treme-los presupostos da MMI, da Armada e da RAN, co que prefiro pensar que o F-35B vai sair, sí ou sí.
Un saúdo.
Enviado: Ter Mai 08, 2007 3:27 pm
por Sniper
Einsamkeit escreveu:Ferrol ainda nao se fala na compra de F-35B?
Tenho a mesma dúvida!
Apesar dos HARRIER AV-8B ser um vetor muito moderno equipado com radar APG-65, motores Rolls-Royce Pegasus II 408 e com ampla variedade de armamentos, sería interessante a Armada pensar a longo prazo na sua substituição.
Até mesmo porque o seu substituto natural o F-35B só estará disponível daqui a muitos anos...
PS: Aos Brasileiros recomendo a matéria "Orgulho da Armada - Operações a Bordo do Príncipe de Astúrias" na última edição da revista Força Aérea. Excelente leitura!
Enviado: Ter Mai 08, 2007 3:28 pm
por VICTOR
Grande mesmo hein... Bem maior que porta-aviões britânicos da classe Invincible, que deslocam 20.600 t. Esse conceito de BPE está mesmo na moda, o Cavour também tem esse perfil NAe + anfíbio:
CAVOUR - A strong feature of the ship is its high flexibility in operational terms. It is able to carry out the functions of an aircraft carrier as well as the transport of wheeled and tracked vehicles, for both military and civil missions. The aircraft hangar can accommodate 100 light vehicles or 24 main battle tanks for amphibious missions. The The ship can also support four LCVP landing craft. There are two 30t elevators for aircraft and two 15t elevators for armaments.
Como o Ferrol já disse, o BPE é mais anfíbio que NAe, e o Cavour é o contrário.
Enviado: Ter Mai 08, 2007 4:40 pm
por talharim
O F-35B já estará operacional no ano que vem.
Pelo menos foi o que eu vi no Discovery Channel.
Enviado: Ter Mai 08, 2007 5:38 pm
por Sintra
talharim escreveu:O F-35B já estará operacional no ano que vem.
Pelo menos foi o que eu vi no Discovery Channel.
O primeiro vôo está marcado para 23 de Maio de 2008, mas dai a estar operacional vai um grande salto. Lá para 2015.
http://www.aviationweek.com/aw/generic/ ... t%20Issues
Enviado: Ter Mai 08, 2007 5:56 pm
por talharim
O bicho já está voando faz tempo Sintra !
Essa data é do primeiro vôo do F-35 de série creio eu.