FinkenHeinle escreveu:É, US$ 10 Mi é pouquissimo... Tão pouco que nenhum grande artista ou esportista milionário doou tanto quanto ele... Acho simplesmente ridiculo querer falar mal de uma doação tão expressiva quanto esta!
A ver se me explico ben...segundo o méu modo de pensar que alguén doe o 5% do séu salario a obras benéficas non é especialmente relevante, posto que non o fai renunciando a nada importante.
Agora ben, se o fai, como o fixo Schumacher, diante das cámaras e avisando a todo o mundo de que o facía, en vez de ser unha doación, é un acto de puro márketing comercial. É dicir non doas nada especial, pero como se entera todo o mundo, quedas estupendamente diante dos medios e dos téus fans...
Ou sexa, manipula unha causa xusta para sacar un beneficio mediático propio. ¡Un tipo estupendo, sen dúbida!
¿Cantos cantantes, actores, políticos doan diñeiro a causas, viaxan a países a axudar e sen que se enteren os medios, e sen aproveitalos para sacar un beneficio de imaxen pública de bos e xenerosos?
FinkenHeinle escreveu:Nenhum grande campeão é bom perdedor. Existem dois tipos de Perdedores: os Bons perdedores, e os que não sabem fingir.
Eso é unha apreciación súa. Grandes corredores en moto, coche, atletas, etc... foron sempre caracterizados pola súa praxe do "citius, altius, fortius" olímpico. Que Schumacher non saiba perder non quere dicir que os demáis non o saiban facer.
FinkenHeinle escreveu:Agora que a Espanha tem um piloto de primeira linha, já que nunc ateve, começam à colocar as asinhas de fora. Ao contrário do que tu pensa, o Schumacher é uma grande personalidade, querida por todos, sempre muito simpático, brincalhão. Não é a tua opinião que haverá de depreciár a imagem dele.
Moi pola contra, España sempre tivo pilotos de primeira liña, tanto en motos, como en rallies, e nunca vin a ningún botar fóra do circuíto a un rival. Sí teño visto a pilotos perder carreiras por axudar a outros no París-Dákar, por exemplo.
Pero non son eu o que pensa que Schumacher e un trampulleiro entrenado, non ten máis que buscar con San Google e atopará centos de páxinas onde din o mesmo ca min. En ruso, en alemán ou en inglés, a F-1 é unha especialidade moi seguida no mundo e por tanto, moi opinada polos afeccionados.
FinkenHeinle escreveu:Quanto ao Alonso, é sim bom piloto, mas ainda muito longe dos Lendários.
Home, lonxe dos lendarios... xa ten os mesmos títulos que Jim Clark, Mika Hakinnen, Fitipaldi ou Graham Hill, por exemplo e aínda lle quedan moitos anos por diante para tentar superalos. ¿Fitipaldi non é lendario? Eu diría que sí, pero supoño que en Brasil, Emerson Fitipaldi non é un dos mellores da Historia...
Guillermo Muñoz escreveu:Ya verá el próximo año con Ferrari y Massa inspirados!!!!.....
El título mundial vuelve a Sudamérica carajos
Guillermo, francamente, te veo un poco "pez" en esto de la F-1. Todo el mundo sabe que Massa será el año que viene el 2º piloto de Ferrari, igual que lo fué este de Schumacher. ¿O acaso crees que Kimi iba a dejar de ser el número 1 de Mercedes para ser el número 2 de Ferrari?