Efectivamente, os voluntarios preséntanse por si mesmos nas embaixadas de Ucrania ou directamente na fronteira de Polonia para combatir. Ningunha embaixada de Ucrania ten pagado a ninguén para que vaian loitar a Ucrania.
Ós feitos me remito:
https://www.antena3.com/noticias/mundo/ ... 46a3a.html
Efectivamente, na entrevista a un dos voluntarios españois, afirma que él so tiña formación básica do servicio militar obligatorio, (eliminado en España no ano 1992). Polo tanto, a maioría dos voluntarios NON teñen formación militar previa á guerra.Este es el proceso para alistarse en el Ejército ucraniano siendo extranjero
No se requiere instrucción militar. Ángel cuenta que, de los hombres que iban con él, solo unos pocos contaban con ella.
Ós feitos me remito:
https://www.abc.es/internacional/abci-c ... kgo.com%2F
"junto con" significa "xunto con" ou mesturados, non "separado de".Lo que pide Ucrania para alistarse a la Legión Extranjera en defensa de su territorio
Al llegar a Ucrania se debe acudir al punto de encuentro y unirse a la Legión Extranjera de Defensa Territorial de Ucrania (previa suscripción del contrato) y junto con los combatientes de otros países y soldados ucranianos, luchar contra los ocupantes rusos.
Efectivamente, a Legión de Estranxeiros francesa e a española son UNIDADES REGULARES encadradas dentro da XERARQUÍA MILITAR española ou francesa, non están fora do ordeamento militar de ambos países. Polo tanto, cada un dos seus membros forman parte do exército regular de Francia ou España:
Como se pode ver, a Legión Española está perfectamente encadrada DENTRO do esquema do exército de Terra. NON é especial en ningún sentido organizativo. De novo, agradezolle o poder ensinar un pouco mais e compartir a cultura militar entre todos, neste caso a do meu pais.
E, curiosamente, ó único que se lle descubren mentiras nas súas mensaxes é a vostede. ¿Casualidade?Túlio escreveu: ↑Dom Mar 13, 2022 6:14 pmPara mim o que estás a espalhar é AGITPROP.ferrol escreveu: ↑Dom Mar 13, 2022 6:00 pm Entendo perfectamente que a xente de fora dun pais que vai a combatir a outro poidan ser chamados como "mercenarios" polos menos expertos na materia, pero para iso está tamén este foro, para ensinar e espallar a cultura militar entre todos os que non a coñecen suficientemente.